Instruktioner för användning av webbutiken

Vår webbutik kan användas av alla – våra befintliga kunder, nya kunder, privatpersoner, företag osv. Man behöver inte registrera sig, det är bara att klicka på önskade produkter och betala för ordern.
Om Du dock väljer att registrera Dig lagras Din orderhistorik i vår databas och vid önskemål kan Du enkelt lägga en upprepad order efter att ha loggat in på Ditt konto på nytt.

Beställningsproceduren, 6 steg för köp från webbutiken av Hotellvaror: 
1. Lägg önskade produkter i varukorgen genom att klicka på knappen "Lägg i varukorgen" bredvid produkten (OBS! Antalet kan enkelt ändras efteråt under knappen "Varukorgen" längst upp till höger där det önskade antalet kan anges manuellt). 
2. Klicka på knappen "Varukorgen" överst i menyn för att lägga ordern.

Varukorgen

3. Ange beställarens adress och leveransadressen korrekt och välj önskat leveranssätt.
4. Bekräfta ordern och välj önskat betalningssätt – mot faktura eller direkt med kreditkort.
5. När du har valt betalningssättet och bekräftat ordern får Du inom några minuter ett e-postmeddelande om mottagandet av ordern.
6. Efter mottagen betalning till Hotellitarbed OÜ:s bankkonto plockar vi ordern och levererar den enligt det valda leveranssättet. Läs mer om leverans här:"Leverans av varor". Originalfakturan skickas med leveransen.

 Alla priser i webbutiken anges exklusive mervärdesskatt.

En betald order är bindande för kunden.

Var god kontakta vår försäljningsavdelning vid en större order eller ett samarbetsförslag +372 6 313 144 eller e-post info@hotellvaror.se